۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳

مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز:

تمرکز اصلی صدا و سیما بر آموزش و پرورش است

تمرکز اصلی صدا و سیما بر آموزش و پرورش است

کرج- مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز تمرکز اصلی این سازمان را بر آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: سعی داریم ظرفیت‌هایی را که صدا و سیما در اختیار آموزش و پرورش گذاشته صد برابر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فرخ‌نژاد ظهر چهارشنبه در نشست خود با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: آموزش و پرورش در توسعه جوامع نقشی بی‌بدیل دارد و بدون توجه به مسئله آموزش و پرورش امکان اجرایی شدن گام دوم انقلاب وجود ندارد، در این راستا تمام دستگاه‌های فرهنگی کشور باید تعامل و همکاری مناسبی با آموزش و پرورش داشته باشند.

وی افزود: ما هم چون گذشته دست خود را به سوی آموزش و پرورش می‌بریم و از شما کمک می‌خواهیم که به واسطه حضور مدارس، دانش آموزان و معلمان، بتوانیم پویایی و شادابی برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی را بیشتر کنیم.

فرخ نژاد تمرکز اصلی صدا و سیما را بر آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: امیدواریم هر فعالیتی که تا به حال انجام می‌شده و ظرفیت‌هایی که صدا و سیما در اختیار آموزش و پرورش می‌گذاشته را صد برابر کنیم و بتوانیم نقشی مؤثر در پوشش دستاوردهای نظام به ویژه آموزش و پرورش استان ایفا کنیم.

وی ادامه داد: نقطه عزیمت ما آموزش و پرورش است و ما همواره پشتیبان شما هستیم و کمک خواهیم کرد که با همکاری دو دستگاه برنامه‌های خوبی ویژه نسل جوان و نوجوان تولید شود، چرا که اگر نسل جوان به خوبی تربیت شود، آینده کشور تضمین می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان البرز در پایان تصریح کرد: صدا و سیمای البرز آمادگی پوشش کامل فعالیت‌های آموزش و پرورش را دارد و می‌تواند هم در بحث آموزش خانواده و هم دربحث معرفی چهره‌های برتر معلمان و دانش آموزان برنامه‌های متنوعی را بر روی آنتن ببرد.

کد خبر 5896914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha